TUDUNG CANTIK2...N COMEL2

TUDUNG CANTIK2...N COMEL2
kepada yang minat n berkenan boleh hubungi saya 013-3198198-tinie. harga untuk pelanggan yg berada di sekitar dungun n paka, sama harga di blog...bagi pelanggan di luar kawasan tersebut....kos penghantaran akan dikenakan...

Friday, March 5, 2010

experience ku x kekal

19 Feb 2010, Jumaat - dalam kegembiraan aku stlh tau aku ni peknen..ade bende yg meresahkan aku...ade sedikit darah kua..darah tu seurat rambut je..tp cukup meresahkan aku...


20 Feb 2010, Sabtu - bleeding lagi..risaunye sepu smpai nampak ketensionan ye...kerana x than ngan keresahan aku tu..pagi-sepu bw aku k klinik habibah, buat pregnantcy test..resultnye +ve..tp ulasan doktor x best..n menambahkan keresahan aku n buat aku takut.ye lah..kate doktor tu aku x ngandung....umm sepu lagilaaa sakit hati.....

.............sbb x puas ht ngan ulasan doktor d klinik habibah tu...malamnye-kami 2 owg ni g plak k klinik syed badaruddin, buat pregnantcy test untuk kali k-3 heheh...resultnye memang aku peknen 5 minggu...doktor nasihatkan aku spy bykkan rht...doktor beri aku cuti 2 hari (ahad - isnin)


21 Feb 2010, Ahad - x d bleeding....suke ah ht aku....bersungguh2 aku duk bht...aku tdo n mkn je...


22 Feb 2010, Isnin - aku ingat darah daa x kua...tp uhuk2...hari ni kuanye makin byk..risaunye aku n sepu...cian lak aku nengok muke sepu yg risaukan kandungan aku tu..ye laa mane x nye..hampir 4 taun menunggu..../

kul 3.30pm aku k klinik kesihatan paka...buat pregnantcy test lg...ni utk kali k-4..keputusannye +ve gak...doktor scan tp x nampak..hooo lagilah tmbh risaukan aku...yelaa sblm aku k klinik aku da g buang air....doktor bagi aku ct rehat selama 3 hari (selasa-khamis)


23 Feb 2010, Selasa - ade perubahan darah x kua


24 Feb 2010, Rabu - darah x kua tapi perut n pinggang aku sakit.....satu hr aku baring aje...jenuh laaa weh..tp nak buat mcmana..


25 Feb 2010, Khamis - hari ni usia kandungan aku genap 6 minggu..uhuk2 bleeding lagi...sedihnye..tensionpun ade..tp aku bsabar...aku k klinik kesihatan paka nak mintak scan..tp doktor lak x de...nurse2 kat ctu sarankan aku k klinik private...so pas tu aku n sepu trus g klinik syed badaruddin..buat lagi pregnantcy test untuk kali ke-5..naik 2 line tp daa kabur..doktor cakap ni mungkin k arah nak gugur..doktor terus refer aku k hospital dungun...

d hospital dungun aku terus k wad kecemasan..doktor scan ade nampak kantung...darah masih kua....aku d tahan duk wad


26 Feb 2010, Jumaat - aku x bleeding...rupenye semua yg blaku ade hikmahnye...kul 5.30pm-mak n ayah mertua aku dtg melawat...ye laa setelah genap 3 taun aku x balik2...sbb aku ni bkn menantu pilihan n ade ckit slh pham.....hari ni aku da 0-0...heheh


27 Feb 2010, Sabtu - kul 4.20pm-perut aku memulas2 beserta sakit yg teramat sgt...aku nangis n terus nangis..ye laa x de org jg mase tu..nasib baik ade no, bdk yg jg mak nye sakit....dlm skt tu aku mintak tolong no panggilkan nurse..aku da x leh bangun n wat pe2..aku lak sengaja x kol sepu..aku x nak kacau ye tdo n susahkan n risaukan die...YA ALLAH sakit yg teramat sgt...nursepun x leh buat pe2..memandangkan aku mengandung so x leh laa beri ubat tahan sakit......

mate aku ni ckit2 tgok jam...ckit2 tgok jam...kejap2 datang memulas....sakit2..

-kul 10.15am..perut aku sakit lagi..tambah lak aku terase nak kencing n nak berak...aku k toilet

..tup2 mase tu laa aku keguguran...semua da kua..kua skali ngan sarung..(tebuni)..cpt2 suh sepu panggil nurse...aku sakit sgt2 mase tu...sampai sedih pun x terase...uhuk uhuk.....aku redha dengan ape yg terjadi......


dengan ape yg berlaku, aku redha, aku bersyukur pada allah s.w.t kerana memberi peluang aku untuk mengandung..boleh gak aku rase saat2 pregnant walaupun hanye satu minggu...

dengan kejadian ni juge..terbukti suami ku syg kat aku, sabar sepanjang menjage aku sakit, sm2 masuk toilet..jg aku tanpa sebarang keluh resah (mengeluh)....TERIMA KASIH SAYANG.....

No comments:

Post a Comment