TUDUNG CANTIK2...N COMEL2

TUDUNG CANTIK2...N COMEL2
kepada yang minat n berkenan boleh hubungi saya 013-3198198-tinie. harga untuk pelanggan yg berada di sekitar dungun n paka, sama harga di blog...bagi pelanggan di luar kawasan tersebut....kos penghantaran akan dikenakan...

Thursday, March 4, 2010

first time +ve (18 Feb 2010)

18 Feb 2010, Khamis - hari yg menggembirakan aku n sepu..yelaa mane x nye?hampir 4 taun menunggu akhirnye aku pregnant..gembire x terkatelah laki aku...



pd tarikh tu, haid aku baru j lewat 5 hari. punye laa excited en sepu ni..x sbr2 suh aku beli pregnantcy test..aku bennornye da rase dari awal daa..diri aku ni da peknen, sbb sakit belakang, pinggang n lenguh2 bdn..bdn pun rase lesu2 je..nak d jadikan citer..dah nak garrikk lerler doh aku 2 org ni gi..laa..beli..mende tu..pahtu aku gi laa umah noza..ye la nak g umah ayoh takut ayoh maroh.."garrik2 jalang, garrik2 jalang"..nak test kat umah aku, aku da fobia..da byk kali daa buat kat umah sndr, tp x +ve2...tu yg jd fobia..last2 kat umah noza gak jd pilihan utk test..ye laa org tue kate uboh angin...



sesampai je kat umah noza, aku terus g toilet n kencing...haha dan2 je air kencing ade..padahal sblm tu da kencing......



woo woo woo....spnjg kencing tu..DUP DAP DUP DAP DUP DAP!..jantung aku ni...bdebarnye rase...d pikiran aku nih tertanye.." +ve ke? -ve ke?"



aku ambik laa mende nyedduk air kencing....ho ho kettor2 tangan aku...aku titik atah alat tu...ckit2, lambat2 ye naik.....aku da x sabo da ni..sepu lak duk ketuk2 pntu toilet....last2 naik 2 line...wooooo rase cam nok noppak lam toilet tuh.....


pah maghrib - punye laa aku n sepu ni mcm x caye lak aku peknen..kite 2 owg ni g lah klinik badaruddin...konon nak dengar dari mulut doktor sendiri ah!

doktor sah kan aku peknen 5 minggu...n siap bagi due lagi...duenye 22 Okt 2010

pastu gak sepu jg aku tul2 ah....handbag pun x bg galas......sbrg kejepun x bg wat...
suh aku makan jeeee....

No comments:

Post a Comment